Laden...

Orbitvu0518

What you see is what you get

  Beelden zeggen vaak meer dan duizend woorden. Toch zijn er genoeg webwinkels die geen of veel te weinig aandacht besteden aan hun productafbeeldingen. Onbegrijpelijk in de huidige e-commerce markt,...


livecom0218

Klantenservice optimaliseren via 1 platform

Bij veel organisaties draait de klantenservice overuren. Klanten kunnen vaak via een groot aantal kanalen contact opnemen met een organisatie. Denk aan e-mail, telefoon, webchat, sociale media, enz. Het...


Livecom0617

Goed klantcontact vraagt meer dan goede software

Hoe zorg je dat functionaliteit de doelstelling behaalt? Patrick van Eijl van Livecom stelt niet alleen de vraag maar geeft er ook het antwoord op. “Iedere situatie van een organisatie is uniek, dus...


18500617

De webshop naar een hoger niveau tillen

  Wie dacht dat 1850 alleen de klantenservice uit handen kan nemen van een webwinkelier heeft het mis. De dienstverlener heeft zich een hele nieuwe propositie aangemeten en lanceert op de Webwinkel...