Laden...

Focum0218

Fred de la Bretoniere biedt ultieme merkbeleving

Vorig jaar heeft Fred de la Bretoniere en Shabbies Amsterdam een nieuw winkelconcept geïntroduceerd, onderdeel van de omnichannel strategie. Daarin staat de consument centraal en wordt een ultieme merkbeleving...


Capayable0118

Gespreid betalen neemt grote vlucht

Consumenten ervaren steeds meer convenience online, niet in de laatste plaats door de vele mogelijkheden in betaalopties. Capayable doet daar nog een flinke schep bovenop en geeft webwinkeliers de kans...


Cardgate0617

Betalen via QR code

Aankopen doen via internet is de laatste jaren explosief gegroeid en het aantal online verkopen blijft stijgen. Het aanbieden van de juiste betaalmethode op je webshop is van groot belang, aangezien het...


PayPal0617

Excelleren in betalen

E-commerce maakt wereldwijd een enorme groei door. Als globale betaalmethode laat PayPal diezelfde trends zien, zowel internationaal als lokaal. In Nederland telt het online betaalsysteem bijna 2 miljoen...