Laden...

Stratics0217

Engagement meetbaar maken

  We leven in een tijdperk waarin data ongelooflijk belangrijk is, zegt Kris Vranken van Stratics. “Er zijn veel tools ter beschikking om analyse te doen. Veel analysemodellen in big data werken...


MultiMinds0117-790x390

Bewust(er) met data omgaan

  Een retailer verzamelt gedurende het jaar ontzettend veel data. Dat kan van grote waarde zijn als je er tenminste op een goede manier mee omgaat. “En dat is voor veel retailers moeilijk,” weten...


Credon0217

Inzicht in data vraagt om specifieke technologieën

Retailers zijn geïnteresseerd in analytics, doelgroepen targetten,… “Wat dat betreft is de vraagstelling de afgelopen jaren niet veel veranderd,” constateert Raymond Van Polanen Petel, Sales Directeur...


Inergy0217

Succes is geen toeval

Big data is voor veel organisaties het onderwerp van het moment. Met name de laatste twee jaar is iedereen doordrongen van de kansen die (big) data biedt, mits het op een goede manier te ontsluiten en...