Laden...

Topa0318

Risico’s minimaliseren met de juiste verpakking

De rol van de consumentverpakking in de totale productervaring is van cruciaal belang in e-commerce. De verpakking is immers het communicatiemedium van de retailer naar de klant. Anderzijds moet de verpakking...


bpost0417

bpost en DHL bieden ‘combined offering’ in BeNeLux

  Sinds 2017 verzorgt bpost de last mile levering van DHL Parcel bij de consumenten aan huis in België. Die samenwerking wordt nu uitgebreid. Vanaf deze zomer bieden bpost en DHL een combined offering...


Moonen0318

Een groene logistieke keten is de toekomst

We weten allemaal dat verandering nodig is voor een leefbare, duurzame wereld. Alleen samen worden grote ambities realiteit. Lean & Green is Europa’s topprogramma voor duurzame logistiek. Het stimuleert...


bpost0218

Op weg naar e-commerce 3.0

Consumenten gebruiken vandaag al heel veel moderne technologieën zonder het te weten, waaronder ook Artificial Intelligence, zoals Waze of Google Translate. Deze moderne technieken hebben ons leven radicaal...