Laden...

DHL0417

Eén logistiek Europa

  Om als webwinkelier ook in de toekomst succesvol te kunnen zijn, is het zaak grenzen te verleggen. Succesvolle webwinkels zijn partijen die ook over de grens kijken. Dat stelt Martijn Kleij, VP...


UPS0317

Inspelen op het veranderende shopgedrag

  Het shopgedrag van de consument is met name de laatste jaren enorm veranderd als gevolg van de ‘onbegrensde’ mogelijkheden. Remco Int-Veen, Segment Manager Retail bij UPS, ziet dat retailers...


Transmission0317

Bezorger als gezicht van de webwinkel

  De retailmarkt is volop in beweging en de consument is kritischer dan ooit. Door de sterke opkomst van e-commerce is het afleveren van een product vaak nog het enige echte fysieke contactmoment...


bpost0317

Anytime, anywhere, anyhow en anysize

  De consument zoekt convenience en koopt daarom online. Maar wat verstaan we eigenlijk onder convenience? Thierry Moubax, Marketing Director Parcels & Logistics Europe bij bpost heeft een duidelijke...