Laden...

Stratics0217

Engagement meetbaar maken

  We leven in een tijdperk waarin data ongelooflijk belangrijk is, zegt Kris Vranken van Stratics. “Er zijn veel tools ter beschikking om analyse te doen. Veel analysemodellen in big data werken...


MultiMinds0117-790x390

Bewust(er) met data omgaan

  Een retailer verzamelt gedurende het jaar ontzettend veel data. Dat kan van grote waarde zijn als je er tenminste op een goede manier mee omgaat. “En dat is voor veel retailers moeilijk,” weten...


Credon0217

Inzicht in data vraagt om specifieke technologieën

Retailers zijn geïnteresseerd in analytics, doelgroepen targetten,… “Wat dat betreft is de vraagstelling de afgelopen jaren niet veel veranderd,” constateert Raymond Van Polanen Petel, Sales Directeur...


Data: de digitalisering van het individu

Data. We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen. Data is overal en wordt ‘gevangen’ door slimme software. Retailers worstelen echter vandaag de dag met de grote hoeveelheden aan data. Ze zien door...