Focum0618
Betaalmethodes

Loyalty ook in betalen

  Betalen, het is en blijft noodzakelijk, maar is de laatste drempel van een (nieuwe) klant in de retail. “Maar we kunnen het wel leuker maken en belonen,” zegt Frank Buitenhuis van Focum. “Betalen zal […]

Rabobank0618
Betaalmethodes

Betalingen moeten gewoon werken

In 2017 werd Blok 63 opgeleverd op Strijp-S in Eindhoven: een nieuw appartementencomplex in het hartje van deze culturele broedplaats. Veel nieuwe bewoners, met veel klusjes die gedaan moeten worden in en rond de appartementen […]

Klarna0417
Betaalmethodes

Wees smooother dan een criminal

De Autoriteit Consument en Markt lanceerde onlangs de campagne: webshop of nepshop. Consumenten worden hiermee gewaarschuwd voor nepwebwinkels die potentiële klanten bijvoorbeeld via social media benaderen. Het is pure oplichterij. Hoe zorg je ervoor dat […]

Betaalmethodes

Webwinkelier als psycholoog

Tijdens het online shoppen worden consumenten in een ware emotionele rollercoaster heen en weer geslingerd tussen verschillende gevoelens. Dit blijkt uit de Emotional Shopping Index, een onderzoek dat Klarna onder Nederlandse consumenten heeft gedaan naar […]