Webwinkel Vakdagen 2020

Voor de veertiende keer vindt het grootste e-commerce-event van de Benelux plaats: de Webwinkel Vakdagen 2020. Na dertien succesvolle edities en een recordaantal bezoekers van 12.715, volgt op 29 en 30 januari een nieuwe editie boordevol inspirerende sprekers, relevante thema’s en vele exposanten. Hierbij alvast een voorproefje.

Webwinkel Vakdagen noemt zich met recht dé e-commerce vakbeurs van de Benelux. Dat heeft niet alleen te maken met de omvang, maar zeker ook met de breedte van het aanbod aan exposanten. Ieder jaar dijt de beurs uit, zo ook dit jaar. Nieuwe namen komen uit alle hoeken van de e-commerce supply chain. Van bedrijven die zich puur op de distributie focussen, tot betaalbedrijven en van softwarebedrijven tot serviceproviders: alle facetten van de branche zijn vertegenwoordigd.

Lezingen

Sinds 2016 is flink geïnvesteerd in het inhoudelijke programma van de Webwinkel Vakdagen. Dat begon bij het aanstellen van een redactie die de inhoud waarborgt. Salespraatjes van sprekers werden vervangen door sterke en concrete inhoudelijke cases uit de industrie. Dit alles om de bezoeker zoveel mogelijk te inspireren. Daar zijn ook thema’s aan toegevoegd om de bezoeker een zo helder mogelijk beeld te geven van het aanbod. Zo kan je dit jaar lezingen verwachten op het gebied van Cross Border, Logistics & Fullfilment, Data Driven Insight & Personalisation, Platform Economy en Payment. Voor ieder thema zijn bijpassende sprekers gevonden die elk een inspirerend verhaal vertellen. Zo geeft Brownies & Downies bijvoorbeeld een lezing over hoe zij social media inzetten om hun bereik te vergroten en meer klanten te trekken.

Keynotes

Ook dit jaar is het Keynote programma van de Webwinkel Vakdagen goed gevuld. Zo verwelkomt de organisatie onder andere Annemarie Buitelaar (CEO Marktplaats.nl), Colette Cloosterman-van Eerd (CCO Jumbo) en Roelant Prins (CCO Adyen). Elk geven ze een buitengewoon interessante lezing over uiteenlopende onderwerpen, waaronder de platformeconomie en het overtreffen van de klantverwachtingen elke dag weer. Dit jaar mocht het publiek ook één slot ‘zelf’ invullen via een keynote stemactie. Er was keuze uit drie potentiële Keynote sprekers, wiens lezingen tijdens de 2019-editie het best bezocht en het best beoordeeld werden. Uit de drie kandidaten werd Jurjen Jongejan, Online Marketing Director bij ISM eCompany, gekozen. Hij verzorgt dus ook dit jaar een keynote.

Platinum Sponsor

Betaalprovider Adyen zal dit jaar voor het eerst als Platinum Sponsor van de Webwinkel Vakdagen aanwezig zijn. Met een stand en een Keynote van Roelant Prins zullen zij een belangrijke plek innemen tijdens de beurs. Met klanten als Bijenkorf, Uber, Groupon, Mango, Tony Chocolonely en Booking.com kan je zeggen dat zij de groten der aarde bedienen. Tijdens de Webwinkel Vakdagen zijn zij er voor het mid-market segment. Dit biedt MKB’er de kans om het in-house gebouwde betaalplatform van Adyen te gebruiken.

Ervaringsdeskundigen en topbestuurders delen hun kennis en ervaring in een uitgebreid programma vol uiteenlopende actuele onderwerpen uit de e-commercebranche. In elf lezingenzalen en één grote keynotezaal worden meer dan 200 inspirerende sessies verzorgd door sprekers uit binnen- en buitenland. Daarnaast staan er maar liefst 280 e-commerceleveranciers klaar om jou te adviseren. Alle informatie die jij nodig hebt om van 2020 een succes te maken op één plek. Alvast tot ziens op de Webwinkel Vakdagen op woensdag 29 en donderdag 30 januari in Jaarbeurs Utrecht.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*