Resultaatgericht digital marketing agency

Met inmiddels al zes hubs en meer dan 400 medewerkers behoort Happy Horizon tot de grootste digital marketing agencies van ons land. “We zijn enerzijds een super resultaatgericht bureau, maar anderzijds ook een hele fijne partner om mee samen te werken,” benadrukt Daniël Verhagen, CCO van Happy Horizon. “Zie ons als een one-stop-shop voor het MKB en MKB-plus met alle diensten op het gebied van onder andere e-commerce onder één dak.”

“Een onderneming kan een volledig e-commerce vraagstuk bij ons neerleggen”, vervolgt Verhagen. “Van het ontwikkelen van een webshop met online marketing tot het creatieve aspect, de positionering en branding. Alles wat we doen, staat in het teken van het bereiken van de doelstellingen van onze klanten. We formuleren duidelijke KPI’s en sturen op resultaten. Daarnaast hechten we heel veel waarde aan persoonlijk contact. Met zes hubs in het land zijn we altijd wel dichtbij en kunnen we dat persoonlijke contact op een prettige manier verzorgen.”

Webwinkel Vakdagen Summer Edition

Happy Horizon is een van de exposanten tijdens de komende Webwinkel Vakdagen Summer Edition. “We waren vorig jaar voor het eerst fysiek met een stand aanwezig op de beurs en dat is ons zo goed bevallen dat we nu voor de Summer Edition ook hebben ingetekend,” zegt Verhagen. “We zien het echt als ontmoetingsplek om met gelijkgestemden kennis te delen en met potentiële opdrachtgevers in contact te komen. Op de beurs delen we graag een aantal klantcases met bezoekers en laten we onze geheel eigen manier van samenwerken met klanten zien aan de buitenwereld. We hebben tevens een tweetal klanten bereid gevonden om die ervaringen te delen. Daarnaast verzorgen we twee presentaties op de beurs in samenwerking met onze klanten BBQuality en Profotonet.”

Third-party cookies 

Happy Horizon profileert zich dus nadrukkelijk als kennispartner in de branche. “E-commerce heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt en lijkt door corona nog eens te zijn versneld,” stelt Verhagen. “Ook nu alles weer langzaam terug opengaat en we het vertrouwde leven weer kunnen oppakken, ontstaat een speelveld met nieuwe uitdagingen. Een van de belangrijkste wijzigingen in onze sector is bijvoorbeeld de cookieless era. Zo zullen third-party cookies vanaf 2022 onbruikbaar worden, maar ook daarvoor bedenken we voor klanten de juiste oplossingen.” De ambities van Happy Horizon liegen er dan ook niet om. “We willen de komende jaren uitgroeien naar acht locaties in Nederland waardoor we landelijke dekking bieden voor onze opdrachtgevers en altijd dichtbij digitaal talent gevestigd zijn. Dat alles met als doel tot de top van digital agencies te behoren en het nummer 1 e-commercebureau van Nederland te zijn.”

Verhagen kijkt tot slot alvast uit naar de aankomende Webwinkel Vakdagen Summer Edition. “Onze verwachtingen zijn positief. Het lijkt erop dat de versoepelingen allemaal net op tijd komen. Zelfs het mondkapje is niet meer verplicht. We nodige bezoekers dan ook graag uit voor een bezoek aan onze stand met nummer 154 of aan een van onze lezingen.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*