Wil jij ook aantoonbaar meer groei realiseren?

Veel bedrijven vertrouwen op de holistische online marketingstrategieën van DoubleSmart. De unieke aanpak levert volgens Demi van den Bossche, sales- en marketingmanager bij DoubleSmart, een aantoonbare groei op. “Al onze inspanningen zijn gericht op dat ene doel: het verwerven van de nummer 1 positie in een bepaalde niche of branche.” En dat doen ze sinds 2014 voor een steeds grotere klantengroep waaronder diverse corporates, zoals Somfy, Yamaha en Ubisoft, en ambitieuze MKB organisaties, zoals Easyplants.

DoubleSmart is in 2014 opgericht door de broers Rick en Remco. “Zij zijn letterlijk vanaf hun zolderkamer gestart”, weet Van den Bossche. Door de unieke aanpak en vooral de aantoonbare resultaten heeft het jonge bedrijf een enorme groei doorgemaakt. “Vanuit een prachtig kantoorpand in hartje Gouda zijn we dagelijks met dertig collega’s bezig om de doelstellingen van onze klanten te verwezenlijken. We begrijpen als geen ander dat iedere geïnvesteerde euro meetbaar meer euro’s moet opleveren. Ons motto is dan ook ‘we doen het goed of we doen het niet’. Onze specialisten zijn dan ook toppers in SEO, SEA, social en CRO.”

Sparringpartner

DoubleSmart richt zich vooral op het MKB en MKB+. “Persoonlijk contact met de klant en op zoek gaan naar de wow-factor is voor ons cruciaal in de samenwerking”, benadrukt Van den Bossche. “We zijn met recht een strategische partner voor onze klanten op het gebied van online marketing. Zie ons als een sparringpartner die graag meedenkt op de langere termijn: waar sta je over drie of vijf jaar om vervolgens ook daar naartoe te werken. Diezelfde filosofie hanteren we feitelijk ook bij onze medewerkers. We doen er alles aan om onze mensen tevreden te houden en bieden ruimte voor ontwikkeling. In een persoonlijk ontwikkelingsplan worden de wensen, doelstellingen en ambities vastgelegd, zodat er altijd ruimte is voor groei, ook op persoonlijk vlak. Dat wordt gewaardeerd. Daarnaast volgen we natuurlijk alle ontwikkelingen op de voet, want het vak online marketing is voortdurend aan veranderingen onderhevig.”

Somfy

Klanten zijn unaniem zeer tevreden over de dienstverlening van DoubleSmart, getuige de excellente reviews. Sinds begin 2016 is DoubleSmart betrokken bij de SEO- en SEA-campagnes van Somfy Benelux. “DoubleSmart helpt ons met SEA en SEO campagnes. Ik ben altijd zeer tevreden over de samenwerking en de resultaten”, zegt Nico Bijl van Somfy Benelux. Dat heeft onder meer geresulteerd in topposities op zoektermen zoals zonnescherm en screens, 95% groei in organisch verkeer en 133% groei in organische vertoningen. Ook in SEA noteert Somfy Benelux aardige cijfers: 103% groei in omzet, 140% groei in ROAS en 201% groei in conversieratio. Van den Bossche: “Sinds 2020 verzorgen we ook de advertenties op de sociale mediakanalen voor Somfy. Ook daarin wordt een aantoonbare groei gerealiseerd. Inmiddels zijn we dus volledig verantwoordelijk voor alle performance-based marketingkanalen.”

Van offline naar online groothandel

De case van Easyplants is weer van een heel andere orde. “We hebben Easyplants begeleid in hun transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel”, zegt Van den Bossche. “Daarbij hebben we een marketingstrategie opgezet voor de langere termijn.” Sven van Rozendaal van Easyplants vult aan: “De transitie is dankzij DoubleSmart feilloos verlopen.” Inmiddels kan Easyplants zich online marktleider in de kunstplantensector noemen en ligt de focus niet meer op zichtbaarheid verkrijgen, maar op nummer één blijven. “Op die manier werken we voor veel van onze klanten. We dragen samen met de klant de volledige verantwoordelijkheid over het thema online marketing en zorgen ervoor dat we het maximale uit het marketingbudget halen, zodat een klant in de gehele funnel aanwezig is voor het beste resultaat.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*