RAJA: Omdenken met verpakken (video)

Voor bedrijven actief in e-commerce, retail of logistiek is RAJA al vele jaren dé one-stop-shop in hun aankopen voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden en kantoorartikelen. Omverpakkingen blijven noodzakelijk om de veiligheid, bescherming en efficiëntie in transport te garanderen. Bovendien kunnen ze een belangrijke rol spelen voor de branding en het imago van je bedrijf. Dat zegt Bart Lambrecht, Marketing Director bij RAJA Benelux. Als specialist in verpakkingen neemt RAJA bewust zijn verantwoordelijkheid in de ecologische transitie naar slim en duurzaam ondernemen. En dat resulteert in zeer interessante oplossingen. RAJA is een one-stop-shop met een aanbod van meer dan 9.000 producten. “Verpakkingen spelen een essentiële rol in onze economie”, vindt Lambrecht. “Wij geloven in omverpakkingen, omwille van een aantal redenen. Ze zijn in de eerste plaats noodzakelijk voor de veiligheid, zodat mensen niet zien welke (soms gevoelige) producten er verstuurd worden, maar ook vanwege de bescherming. Elk e-commercepakje valt minstens 17 keer van een bepaalde hoogte voordat het bij de klant toekomt. Het is belangrijk dat de omverpakking die ‘klappen’ kan opvangen. Dat lukt niet met een retailverpakking. Komt nog bij dat de omverpakking vaak het eerste fysieke contact is tussen jou als online verkoper en je klant. Die moet dus perfect in orde zijn, en best ook afgestemd op de branding van je bedrijf.”


Voor meer informatie verwijzen we u door naar RAJA.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*