Nieuwe Nederlandse Feed Manager geïntroduceerd

Marketplace integratie is al jarenlang de corebusiness van EffectConnect. En ondanks dat marketplaces booming business zijn, zijn ook platformen als Google Shopping, Facebook en Kelkoo niet meer weg te denken uit de online wereld. EffectConnect speelt hierop in en introduceert een geheel nieuwe Feed Manager.

Wat in 2003 begon als het kleine internetbureau Koek&Peer BV, dat onder leiding van Bart Vintcent websites en webshops bouwde, groeide uit tot een organisatie die in 2011 als eerste partij in Nederland een marketplace integratie tool bouwde. In nauwe samenwerking met bol.com werd het product EffectConnect doorontwikkeld tot een gebruiksvriendelijke oplossing die inmiddels vele online ondernemers tijd bespaart bij verkopen via marketplaces. EffectConnect heeft hiermee haar sporen verdiend binnen de e-commerce branche.

Waarom de keuze voor het ontwikkelen van een Feed Manager?

Bart: “We hebben EffectConnect Marketplaces de afgelopen jaren continu verbeterd en slimme tools toegevoegd. We bieden hiermee een complete oplossing die ook nog eens ondersteund wordt door een fantastische support afdeling, waar onze klanten erg blij van worden. Door deze goede relatie met klanten krijgen wij veel feedback en merken we dat klanten graag meedenken over onze ontwikkelingen. De afgelopen periode kregen we steeds vaker de vraag naar een Feed Manager”, gaat Bart verder.

Daar is EffectConnect mee aan de slag gegaan en ze hebben veel tijd gestoken in het ontwikkelen van een Feed Manager die zo gebruiksvriendelijk en intuïtief is dat organisaties het in-house kunnen beheren. “De noodzaak voor uitbesteden is er hiermee niet, dat maakt het erg aantrekkelijk voor e-commerce ondernemers, het scheelt tenslotte een hoop geld als je het snel en efficiënt in-house kunt regelen”, aldus Bart.

De toekomst van e-commerce

Terwijl Amazon dit jaar met een volledig Nederlands platform op de markt komt en bol.com haar productaanbod uitbreidt met kleding, is de e-commerce markt volop in beweging. Veel kansen voor slimme online verkopers, geeft Bart aan. “Bij het maken van een weloverwogen en bewuste keuze voor verkopen via andere platformen dan je eigen webshop ligt er een wereld aan je voeten. Wel zul je slim moeten ondernemen als je je concurrentie voor wilt blijven. Het aanbieden van unieke producten, sturen op basis van data en efficiënt werken zijn een must. Automatisering helpt je hierbij doordat je tijd overhoudt voor het sturen van je business. En mocht je hierbij tóch ergens tegenaan lopen, dan bel je gewoon even onze support afdeling en kun je snel weer verder!”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*