
In 2005 is DNZ gestart als nieuwe, ambitieuze e-commerce specialist. “In 17 jaar zijn we een prominente speler geworden in de e-commerce sector. Ik ben enorm blij dat we samen met United Playgrounds de volgende stap kunnen zetten. In deze groep worden we nog relevanter voor onze klanten en medewerkers”, zo kondigt Jurriën Kerstholt, oprichter De Nieuwe Zaak, de overname aan.
United Playgrounds is een digital marketing groep die creativiteit, data en tech verbindt. De groep positioneert zich als een ‘Playground for the remarkable’, met een cultuur die gefocust is op kwaliteit, ondernemerschap en onderlinge samenwerking. Samen met 100% Email, LiveWall, Verve, Wave en Globrands maken we het mogelijk om onze klanten met een nog breder pakket aan services digitaal verder te brengen.
United Playgrounds bedenkt, ontwerpt en bouwt hoogwaardige digitale merkproducten en marketingservices, met een focus op design, development, content en data-gedreven marketingcampagnes. Groepsklanten zijn o.a. Red Bull, T-Mobile, Spotify, Mollie, Miro, Holland & Barrett, Unicef, Just Eat Takeaway, ABN- AMRO, Carré en Coca-Cola.
Geef als eerste een reactie