Nog meer Amazon Dash Buttons, maar waarom?

Amazon-Dash

Amazon heeft aangekondigd het aantal varianten in Dash Buttons te gaan uitbreiden. Maar de vraag is of consumenten hier überhaupt wel op zitten te wachten, zo schrijft The Wall Street Journal op basis van bronnen.

Elk aangesloten merk kan een eigen Dash Button afnemen bij Amazon en aanbieden aan consumenten. Met behulp van een druk op deze knop kunnen dan producten rechtstreeks worden besteld. Denk bijvoorbeeld aan een Dash Button op je wasmachine om bij een bepaalde minimale voorraad een nieuwe ‘lading’ wasmiddel te bestellen of een knop om de biervoorraad aan te vullen als deze een bepaald minimum bereikt.

De belangstelling voor deze Dash Button loopt volgens onderzoek van de krant echter behoorlijk terug. De helft van de consumenten die de ‘interactieve’ knop sinds maart 2015 heeft besteld, gebruikt deze nu al niet meer. Dat weerhoudt Amazon er niet van om toch het aantal varianten te gaan uitbreiden.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*