Laden...

livecom0218

Klantenservice optimaliseren via 1 platform

Bij veel organisaties draait de klantenservice overuren. Klanten kunnen vaak via een groot aantal kanalen contact opnemen met een organisatie. Denk aan e-mail, telefoon, webchat, sociale media, enz. Het...


Livecom0617

Goed klantcontact vraagt meer dan goede software

Hoe zorg je dat functionaliteit de doelstelling behaalt? Patrick van Eijl van Livecom stelt niet alleen de vraag maar geeft er ook het antwoord op. “Iedere situatie van een organisatie is uniek, dus...


salesupply0516

Focus op webcare

  Bedrijven verliezen klanten steeds vaker door een slechte customer service. Momenteel bereikt 24% van generatie Y en 12% van generatie X de klantenservice al via social media. In 2017 worden er...


Foto 5

2016 komt dichterbij!

Tijd om vooruit te kijken en een paar online communicatietrends voor het nieuwe jaar uit te lichten. Ik bespreek er 5 waarbij online doelgroeponderzoek een rol speelt. Trend 1: Toename digitale klantinteractie...