Expert in betaaloplossingen

De wereld van betaaloplossingen is aan enorme veranderingen onderhevig. Reden voor HiPay om zich nog nadrukkelijker te positioneren in de markt. Met een nieuw logo, bijpassende visuele uitingen en de meest geavanceerde betalingsdiensten op de markt, is HiPay klaar voor 2017.

HiPay beantwoordt aan alle betalingsbehoeften, begint Sales Director Retail Benelux Yayha Amri. “We bieden de meest geavanceerde betalingsdiensten op de markt aan die uw data van een grote meerwaarde voorzien en uw mobiliteit en internationale ontwikkeling sterk stimuleren. Onze nieuwe branding zorgt ervoor dat HiPay nog duidelijker wordt gepositioneerd in de markt als een innovatieve speler op het gebied van betaaldiensten en –oplossingen. Ook maken we voortaan onderscheid in verschillende sectoren die we ontzorgen met aparte divisies.”

Vlotte en veilige koopervaring

De nieuwe strategie van HiPay heeft ertoe geleid dat de verschillende producten ook een andere naam hebben gekregen. HiPay FullService is getransformeerd tot HiPay Enterprise, waarmee elke webwinkelier optimaal de inning en de uitsplitsing van zijn inkomsten beheert. HiPay Wallet / Direct zijn gegroepeerd onder de naam HiPay Professional en HiPay Marketplace behoudt zijn originele naam. Yahya Amri: “Daarnaast bieden we nog alternatieve betaaloplossingen met het aanbod van HiPay Mobile, marktleider op het vlak van microbetalingen. Onze dagelijkse verplichting is om klanten instrumenten aan te reiken die bijdragen tot de groei van hun activiteit, het beheer van transacties vereenvoudigen en de online consument een vlotte en veilige koopervaring bezorgen.”

Controle op transacties

In een tijd waarin webwinkeliers zwaar investeren om hun betalingsmogelijkheden steeds meer concreet te realiseren en de acquisitie campagnes efficiënter te maken, is controle op transacties van kapitaal belang, vindt Yahya Amri. “Sterker nog, het heeft geen zin om enkel te focussen op het verwerven van nieuwe klanten hoewel de betalingsmogelijkheden een evenwaardige stap is en van cruciaal belang is bij het optimaliseren van de kosten. De integratie van KPI’s (betaling prestatie-indicatoren) en  deze te optimaliseren, levert een mogelijkheid tot ingrijpen en het visualiseren van de impact op de winstgevendheid. Met de nieuwe focus en strategie zijn we klaar voor 2017,” besluit Yahya Amri.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*