Laden...

Diensten en oplossingen voor digitaal betalen

Sisow0616

Sisow biedt e-tailers uiteenlopende diensten en oplossingen aan voor digitale betaalmogelijkheden. “We realiseren ons dat we ons bevinden in een uiterst competitieve markt,” zegt Ilse Jacobs van Sisow. “Juist in deze tijden gaan we voor vernieuwing, uitbreiding en een nog betere dienstverlening.” Volgens haar staan we aan de vooravond van een groot aantal nieuwe ontwikkelingen.

De basis van Sisow is gelegd in 2010. “Ons oorspronkelijke key-product was een creditmanagement tool,” blikt Ilse terug. “Een compleet pakket om facturen te beheren; denk aan verzending en debiteurenbeheer door middel van onder andere pre-minders. Enige tijd later is de focus verlegd naar de ontwikkeling en verkoop van online betaalmethoden. Dit resulteerde in een zeer betrouwbare en succesvolle iDEAL koppeling, die gaandeweg werd uitgebreid met internationale betaalmethodes als: Visa, Mastercard, Bancontact en vele andere.”

Speerpunten
In Nederland zien we nog verdere mogelijkheden met betrekking tot het uitbreiden van de betaalmogelijkheden, verklapt Ilse. Maar we beperken ons niet tot Nederland laat ze weten. “In België hebben we al een stevige voet aan de grond, en ook daar gaan we komend jaar onze dienstverlening uitbreiden. Natuurlijk kijken we ook verder Europa in. Ons doel is in ieder geval om webwinkeliers ervan te overtuigen dat een keuze voor een betaalaanbieder die puur gebaseerd is op prijs niet de heilige graal is. Een ondernemer moet uitgaan van kwaliteit, veiligheid en innovatie. Dit zijn de speerpunten waar Sisow zich op richt. Veiligheid zou eigenlijk een van de eerste vragen moeten zijn,” vindt Ilse. “Je zou verwachten dat mensen graag hun geldstroom veilig en op een hoogwaardig niveau willen laten verlopen. Dit vereist een optimale processing van de geldstromen en tevens een hoogwaardige compliance- en riskafdeling; zaken waar Sisow altijd in heeft geïnvesteerd en ook in zal blijven investeren. We ontzorgen de webwinkelier van begin tot eind. En om onze klanten nog meer van dienst te zijn komen we begin 2017 met een vernieuwde portal.”

Financiële helderheid
Sisow staat bekend om zijn uitgekiende klantenservice en snelheid van werken. Ilse: “Dat werkt prettig voor beide partijen. Als er vragen bij de webwinkelier spelen, doen wij er alles aan om die snel op te lossen.” Met een stabiele ‘motor’, puur gebruiksgemak en nul uitval realiseert Sisow waar het ondernemers om te doen is: omzet. En er is nog iets anders waarmee zij hoog scoren bij e-tailers: financiële helderheid. Sisow is glashelder over de kosten. Bij Sisow dus géén abonnementskosten, géén opstartkosten en géén afnameverplichting. Alles zit in het ‘all inclusive’ tarief, waarmee de ondernemer tegelijk profiteert van gratis support, gratis plug-ins en gratis upgrades. “Als webwinkelier weet je vooraf waar je aan toe bent. Dat is ondernemen anno nu,” vindt Ilse.

Techniek
De techniek van Sisow stond van begin af aan als een huis en is van hoogwaardige kwaliteit, weet Ilse. “Ook zijn we direct partnerschappen aangegaan met diverse partijen. Zij hebben voor een grote boost gezorgd in het aantal shops dat zich bij Sisow aanmeldde. Tot op de dag van vandaag werken we samen met deze partners en komen er wekelijks partners bij; ook uit België. Tot slot zijn we ook preferred supplier van ING. Kortom, ook voor 2017 hebben we weer de nodige gezonde ambities om onze sterke technologische basis verder uit te breiden,” zegt Ilse tot besluit.

  • DELEN