Laden...

Betalingen moeten gewoon werken

Rabobank0618

In 2017 werd Blok 63 opgeleverd op Strijp-S in Eindhoven: een nieuw appartementencomplex in het hartje van deze culturele broedplaats. Veel nieuwe bewoners, met veel klusjes die gedaan moeten worden in en rond de appartementen en het terrein. De Regionale Huismeester (DRH) rijdt al jaren rond in de regio, waar zij kleine klussen en verbouwingen voor ondernemers oppakt. Al snel werd de samenwerking gezocht met eigenaar Ed Kooijmans en een servicepunt DRH geopend, waar bewoners van alle appartementen op Strijp-S kunnen binnenlopen met hun klusverzoeken in en rond huis. Een combinatie met horeca leek een gouden greep en inmiddels is de lunchroom met borrel- en eventgelegenheid een feit: Blok 63-S.

Alle betalingen via een eigen automaat
Yvonne Kooijmans zwaait de scepter in nauwe samenwerking met Bram van Uden. “Bram is jong, maar heeft veel horeca-ervaring en ik breng de organisatie- en managementervaring mee”, vertelt Yvonne. “Toen we hier kwamen was het een lege schuur. We hebben alles zelf bepaald: inrichting, materialen en vervolgens alles zelf gebouwd.” Inmiddels heeft Blok 63-S al flink mogen pieken, bijvoorbeeld toen Marco Borsato kwam optreden op Strijp-S. En op een goede vrijdagavond als er geborreld wordt door de culturele ondernemers. Doorgaans is het doordeweeks vooral een mix van ondernemers en toeristen in de lunchroom. Het servicepunt DRH krijgt ook genoeg aanloop, de gewenste klussen worden genoteerd en na afronding via pin betaald. Alle betalingen lopen via de eigen betaalautomaat en zijn gekoppeld aan het kassasysteem.

Lunch bestellen via de app
Lunch is gemakkelijk te bestellen via een bestel-app, gekoppeld aan Rabo OmniKassa. Bestellen via de app, betalen via iDEAL: handiger kan haast niet. De bestel-app is ook gekoppeld aan Rabo OmniKassa, waardoor alle betalingen overzichtelijk in het dashboard zichtbaar worden. Het toevoegen van de bestel-app verliep voorspoedig. “We moesten autorisatie aanvragen en alles koppelen, maar dit werkte binnen een dag, heel makkelijk. Als je een nieuw bedrijf start, moet je al zoveel nieuw opzetten. Dan is het fijn als datgene wat moet werken, ook werkt. Betalingen moeten lopen, dat is het belangrijkste.”

Rabo OmniKassa groeit mee
Door de drukte van de opening en het eerste jaar van de lunchroom, heeft Yvonne nog maar weinig tijd gehad zich verder te verdiepen in de mogelijkheden van Rabo OmniKassa en het dashboard. In dit dashboard houd je altijd inzicht en overzicht en voeg je eenvoudig nieuwe producten toe. Daarmee groeit Rabo OmniKassa met je mee. “Stap twee is de verfijning, eens zien wat Rabo OmniKassa en het dashboard nog meer voor ons te bieden heeft. We hebben bijvoorbeeld nog geen mobiel pinapparaat, en we zijn eerder al gewezen op Rabo SmartPin. Hier ga ik in een rustigere periode zeker eens goed voor zitten om dit allemaal uit te zoeken.”

Nieuwsgierig naar Rabo OmniKassa?
Zonder rompslomp uw betalingen ontvangen. Uit uw winkel, uw webshop met online betalingen of vanaf locatie als u veel op pad bent. Altijd controle, overzicht en zelf uw producten beheren: dat is Rabo OmniKassa. U ontvangt alle betalingen binnen 1 dag op uw zakelijke rekening, 365 dagen per jaar. In het dashboard checkt en beheert u alles zelf. Dat geeft rust, ruimte en tijd om weer bezig te kunnen zijn met uw bedrijf.

Past Rabo OmniKassa ook bij uw onderneming? Ontdek het via www.rabobank.nl/omnikassa.

  • DELEN