Clouds of Fashion: Omnichannel hoe het hoort

Lightspeed-Omnichannel-Clouds-Of-Fashion

Laurentine Van Landeghem zweeft sinds kort op twee roze wolken. Haar winkel Clouds of Fashion is niet alleen een succesvolle winkelformule, maar is ook online met een goed lopende webshop. Zij is daarmee hét voorbeeld van een echte omnichannel ondernemer.

Omnichannel ondernemen gaat over het naadloos aansluiten van online en offline voorraad, zodat je met één gecentraliseerde voorraad werkt. Al je verkoopkanalen smelten dus samen tot een harmonisch concept, en geven je klanten een consistente koop- en merkervaring. Eén onderneming, één formule, één vooraad, meerdere verkoopkanalen.

Laurentine koos voor het kassasysteem van Lightspeed om van haar winkel een omnichannel bedrijf te maken. “Alles is gewoon makkelijker geworden. Het scheelt veel tijd en het is professioneel. Lightspeed heeft mij echt vooruit geholpen. Ik kan nu alles goed leiden en structureren, en dat is zeker handig gezien de combinatie van verschillende winkels en webshop.”

Het kassasysteem zorgt ervoor dat alle voorraad op orde is en dat je inzicht in al je on- en offline data hebt. Ook kun je waardevolle klantinformatie opslaan en die gebruiken voor gerichte acties. Laurentine: “We kunnen alle gegevens onttrekken die we nodig hebben.”

Ook benieuwd naar het omnichannel succes van Clouds of Fashion? Laurentine spreekt op Lightspeed Connect, het grootste omnichannel evenement van Europa. Zien we je daar? Bestel je tickets hier.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*