Samenwerking Abacus en BZTRS: Voor de omnichannel retailer

 

Kantoor BZTRS

Abacus, de ervaren retail partner op het gebied van omnichannel retailautomatisering, business intelligence en product informatie management, is een strategische samenwerking aangegaan met BZTRS. BZTRS is gevestigd in hartje Eindhoven en geeft omnichannel retailers een boost door hen te ondersteunen bij het bepalen en uitvoeren van strategie, branding, technologie, web development en online marketing.

“Al jaren zien wij retailers worstelen met het aanpassen aan het veranderende landschap.”, aldus Erik Greefhorst, CEO van Abacus. “Zij willen nieuwe technologieën gebruiken en kanalen integreren die aansluiten op de customer journey. Wij helpen hen hierbij zodat ze efficiënt kunnen werken en daarmee hun rendement verhogen, maar realiseren ons dat dit niet het gehele vraagstuk van de omnichannel retailer aanpakt.”

Juul Leijnse, Sales Director binnen BZTRS, voegt toe: “Retailers en e-tailers die willen overleven én winst willen maken zijn allemaal bezig met het opzetten of optimaliseren van hun omnichannel strategie. Wij zien dat die ondernemers zaken moeten doen met meerdere, vaak veel, aparte bedrijven om alle benodigde disciplines te organiseren. Met als gevolg hoge kosten en een inefficiënte executie. BZTRS heeft alle disciplines voor omnichannel retail letterlijk onder één dak en ondersteunt retailers bij het ontwikkelen, implementeren en servicen van die omnichannel strategie. Abacus heeft enorm veel kennis van de markt en biedt producten met een hoge toegevoegde waarde, waardoor we nu in staat zijn een nóg completer pakket aan te bieden en retailers geheel te ontzorgen.”

Abacus: www.abacus.nl
BZRTS: www.bztrs.nl

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*